anneliesgoesswiss.reismee.nl

Dag 2

Vandaag was dus mijn vrije dag en na de lunch zijn we naar de ouders van de moeder van het gezin gegaan, die wonen zo'n 3 km verderop. We gingen wandelen en wat was dat een prachtige wandeling! We liepen letterlijk door velden vol met bloemen. 

Toen we aankwamen bij het huis van de ouders, werd ik heel hartelijk ontvangen. Ondertussen ben ik er wel achter dat Zwitsers Duits echt net Chinees is. Dat is echt niet te verstaan, ondanks dat ik toch wel een aardig woordje Duits kan. Gelukkig spreken de volwassenen normaal Duits voor me, maar de kinderen kunnen dat niet, dus dat is nog een beetje zoeken. Na ons bezoek kwamen we weer thuis en moest ik eventjes op de kindertjes letten (ook de baby van 3 maanden!) Dat was even wennen, maar het ging allemaal gelukkig goed.  

Morgen is dus mijn eerste werkdag. Ik ben benieuwd wat ik allemaal moet gaan doen! 

Reacties

Reacties

Ineke

Wat een leuk en goed bericht An, op naar morgen! Ik ben erg benieuwd wat voor werk je gaat doen. Succes.

Evelien

Succes An! You can do it? Miss you already

Anneke

Nee,dat Zwitsers Duits is niet te verstaan. Viel Spass!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!