anneliesgoesswiss.reismee.nl

Lunch met de familie

Vandaag was dus de lunch op de boerderij met de familie!

Met z'n 6en gingen we de auto in (ouders, 3 kinderen en ik) en reden we zo'n 30 min om bij de boerderij te komen. Dit is een boerderij die kippen heeft puur voor het vlees. Daar aangekomen, bleken wij de eersten te zijn, de rest was er nog niet, en dus konden de kinderen zich even vermaken bij het springkussen. Toen kwam de rest; de broer van Vreni en zijn vriendin, de zus van Vreni met haar man en baby, en de vader van Vreni. Met z'n allen gingen we binnen zitten en wat bestellen. Ik heb een kippenhamburger met patat op, was erg lekker!

Hierna gingen we even naar buiten met de kinderen, en na zo'n 45 min gingen we weer naar binnen voor een stukje taart! Erg lekker allemaal, haha. 

Toen we hierna naar buiten liepen, zag ik dat er wat mensen verderop door kleine raampjes aan het kijken waren. Daarbinnen bleek het helemaal vol te zitten met kuikentjes! Super schattig, dacht ik in eerste instantie. Toen bedacht ik me dat deze kuikentjes allemaal later geslacht zullen worden en opgegeten... Toen was het niet zo leuk meer. 

Vanmiddag hebben we nog lekker buiten in de zon gezeten en voor het avondeten hebben we zelf sushi gemaakt! Was super leuk om te doen, wel beetje lastig voor de eerste keer, en ook erg lekker. 

Vanaf morgen is het gewoon weer aan de slag en ik ga weer zien wat ik kan doen!

Reacties

Reacties

Anneke

Wat een leuke ervaringen doe jij op, Annelies. Je kan straks zó mee doen met boer zoekt vrouw, hahaha!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!