anneliesgoesswiss.reismee.nl

Update week 2

Even een snelle update van week 2!

Van dinsdag tot en met zaterdag heb ik weer lekker gewerkt. In deze week maaien eigenlijk alle boeren het gras. Dat is nogal een behoorlijke klus, omdat er veel velden zijn en alles schuin loopt! Met die grote maaimachine kunnen ze niet helemaal bij de muurtjes en rond bomen en palen alles weghalen, en dus moest ik met een kleinere maaimachine op mijn rug die beetjes gras nog weghalen. Dat was best wel zwaar! Het was ook nog eens heel warm, en ik moest een lange dikke broek aandoen, want met die machine vlieg er van alles tegen je benen aan. Ik heb het zo'n 45 min volgehouden, toen had ik bijna alles gedaan. Toen moest ik echt even wat drinken haha. Later heb ik de laatste beetjes nog gedaan en toen moest al dat gras nog bij elkaar geharkt worden. Het was een behoorlijk zware dag haha, maar ook goed. Gisterochtend heb ik nog de tuin gemaaid met een andere machine, was ook best wel zwaar, want alles loopt schuin af. En dan met zo'n zware machine haha. Maar is ook allemaal goed gegaan.

Vandaag is het zondag en heb ik lekker vrij! Vanochtend ben ik wezen wandelen. Het was eindelijk mooi helder en dus ben ik naar boven gelopen naar een klein restaurantje. Vandaaruit heb je een prachtig uitzicht op de bergen! Ik heb er lekker een colaatje gedronken, ijsje gegeten en als lunch nog wat patatjes haha. Daarna heb ik nog wat meer gewandeld in de omgeving en toen ben ik weer terug naar huis gelopen. Nu zitten we lekker buiten, de kinderen spelen in het zwembadje en ik lees lekker wat. Het is heerlijk weer!

Reacties

Reacties

Marijke

Hoi Annelies wat een mooie foto’s ,en wat zie je er goed uit ech Annelies vrolijk en een heerlijke lach, je wordt al een aardig boeren vrouwtje ha ha je moet heel veel doen ( pittig )
Groetjes van Ons en een dikke kus.

Elly

Volgens mij kun je beter stofzuigen, een stuk gemakkelijker en je hoeft geen dikke kleren aan. Maar als ik het goed begrijp heb je het op zondag prima naar je zin en van de omgeving wordt je helemaal blij. Als ik naar je foto's kijk kan ik het heel goed begrijpen!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!