anneliesgoesswiss.reismee.nl

Vrijdag en vandaag

Afgelopen vrijdag was een super leuke dag! Speciaal voor mij besloten Vreni en Meinrad dat we deze dag op stap gingen. Met het hele gezin gingen we weg. We reden ongeveer een half uurtje en kwamen uit op een hele mooie plek. We werden omringd door bergen. We gingen daar met de kabelbaan omhoog. Dit was een grote kabelbaan en we stonden met zo'n 15 man erin! Dat vond ik wel een beetje eng, zo veel gewicht. Maar alles ging goed, gelukkig. Eenmaal boven heb je echt een geweldig uitzicht! Ver, ver weg kan je de Bodensee zien, en daarvoor liggen allemaal dorpjes en (kleine) steden op heuvels. Rechts van me waren prachtige bergen. Overal waren paragliders. Het was echt een prachtige plek. Maar we waren nog niet op onze eindbestemming. We liepen een stuk omlaag langs de berg. Na een stukje moesten we zelfs dóór de berg heen, dat was gaaf. Aan de andere kant kwamen we er weer uit en toen kwamen we een wildkerk tegen. Dat is een kerk die uitgehouwen is in de berg! Dat zag er super gaaf uit. Na nog een klein stukje gelopen te hebben, waren we op onze bestemming: een prachtig gelegen restaurant. Dat restaurant lag tegen de berg aan. Het had ook weer een geweldig uitzicht. We hebben er lekker wat gegeten, ik heb heel wat foto's gemaakt, en toen zijn we weer terug gelopen. Met de kabelbaan weer omlaag en daar hebben we nog een ijsje gegeten. Het was super leuk en super lief van Vreni en Meinrad.


Vandaag heb ik nog puin im een container moeten gooien. Onder al dat puin was het donker en vochtig. Toen vond ik: een grote pad! Ik had mijn handschoenen aan en toen heb ik hem opgepakt. Ik heb hem aan de kinderen laten zien, maar die waren een beetje bang. Toen ben ik naar beneden gelopen en heb ik hem bij een beekje neergezet.

Reacties

Reacties

Patrick

Ha Annelies. Wat een enthousiast verhaal weer! Leuk hoor! Als jij thuis komt, ben je van alle markten thuis. Zou je niet iets in de dierenverzorging gaan doen? Je kunt al heel goed overweg met koeien en nu ook met padden! Groetjes, Patrick

Frieda

Wat een prachtige foto's en wat uitzicht. Wel heel hoog, maar zo zie je wel alles. Echt schitterend.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!