anneliesgoesswiss.reismee.nl

Dag 1

Vanochtend om 6.35 uur vertrok dan mijn eerste trein vanaf Den Haag HollandSpoor. De eerste overstap was op Amsterdam Centraal. Dit ging gelukkig goed! Toen zat ik in een keer 4.5 uur in de trein naar Mannheim, Duitsland! Daar had ik moeten overstappen op een trein naar Zürich, maar die reed niet meer, dus reed ik door naar Basel, en daar kon ik gelukkig ook nog naar Zürich gaan. Alles ging dus gewoon goed en ik kwam zo rond kwart voor 7 aan, heb er dus zo'n 12 uur over gedaan.

Toen werd ik opgehaald door de moeder van het gezin, samen met haar 3 kinderen op de achterbank! Meteen kennis gemaakt, haha. De kindertjes zijn heel leuk en de ouders zijn ook super lief! We reden het korte stukje naar de boerderij. Mooie oude boerderij is het. Ik kreeg een rondleiding en kreeg mijn kamer te zien (heel mooi met geweldig uitzicht!). Daarna was het eigenlijk al best wel laat en gingen we nog wat eten. Na nog eventjes het Songfestival gezien te hebben, waren we allemaal toch wel erg moe en gingen we naar boven. Morgen is het zondag en dat betekent dat ik niet hoef te werken, dus ik ben benieuwd wat we morgen gaan doen!

Groetjes uit Zwitserland

Reacties

Reacties

Elly

Wat een geluk heb jij zeg! De eerste dag is gelijk een vrije dag en dat op een boerderij. Ik dacht dat ze op een boerderij nooit een vrije dag hadden... Ik ben blij dat alles goed is gegaan en dat je bij lieve mensen verblijft.

Toni Macaroni

Ik ben blij dat de reis goed gegaan is. Best vermoeiend hè, zo'n 12 uur in de trein hangen. Ik ben trouwens wel benieuwd wat je allemaal te doen krijgt. Kinderen bezighouden? Poetsen, schrobben, ramen lappen? Koeien melken? Gras maaien? Enfin, we horen het nog wel. Veel plezier!

tante Bri

hoi lieve schat. Wat heb je de reis geweldig goed gedaan! We zijn trots op je. De eerste kennismaking was alvast leuk. Lieve mensen die goed voor mijn nichtje gaan zorgen! Ben benieuwd naar de rest van de verhalen. Kus van ons allemaal.

Anita

Hoi Annelies, fijn dat de reis goed is gegaan en je hartelijk bent ontvangen! Vandaag een vrije dag en morgen aan de slag! Heel veel plezier daar, leuk om te lezen wat je meemaakt daar! Liefs uit Rotterdam ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!