anneliesgoesswiss.reismee.nl

Uit eten

Gisteravond was de laatste avond dat we met z'n allen bij elkaar waren. Vanavond is Vreni om half 6 weg en ze eet dus niet met ons mee. Dus gisteravond gingen we speciaal voor mij nog eens even uit eten! Super lief natuurlijk. We gingen naar het restaurant WaldEgg. Ik heb er heerlijk schnitzel met patat op. Ronja zat naast me en wilde graag een stukje schnitzel proberen. Dat vond ze heerlijk. Dus vervolgens vraagt ze aan Timo of hij ook een stukje van mijn schnitzel wil proberen! Meinrad moest lachen en zei dat Ronja gewoon mijn vlees aan het verkopen is haha. Al met al was het een gezellige laatste avond met elkaar. Vandaag is echt de allerlaatste dag en morgen ga ik alweer naar huis! Ik kan nu echt niet meer wachten!

Reacties

Reacties

Jolanda

Goede reis terug na al je avonturen en harde werk daar!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!